Koordinátor/ka jazykové školy na poloviční úvazek

Náplň práce:
Tvým hlavním úkolem bude organizace a zajištění hladkého průběhu výuky mezi klienty a lektory. Budeš jejich hlavní spojkou a budeš řešit jejich požadavky, takže budeš hodně telefonovat, emailovat a také komunikovat osobně ve škole. Samozřejmě k tomu patří nezbytná administrativa, jako je například práce s databází klientů a lektorů, tabulkami a dokumenty, práce s rozvrhem a docházkou, vytváření faktur apod. Veškeré dění v prostorách školy budeš mít pod kontrolou, a tak budeš muset pohlídat i reprezentativní stav učeben. Budeš spolupracovat přímo s vedením školy, takže budeš mít přímou cestu pro realizaci tvých nápadů.

Co od tebe očekáváme:
- Profesionální a prozákaznický přístup - spokojenost klienta je pro nás vždy na prvním místě! Po tobě se v tomto ohledu vyžaduje spolehlivost, velká míra zodpovědnosti a pečlivost.
- Výborné organizační schopnosti - musíš dokázat vykomunikovat vše potřebné pro úspěšnou výuku, samostatně si roztřídit úkoly podle priority, všechno řešit bez zbytečného odkládání a nepanikařit v nestandardních situacích nebo například když se na tebe valí hodně úkolů najednou.
- Výbornou znalost češtiny slovem i písmem - svým projevem budeš prezentovat jazykovou školu, takže gramatické chyby si musíme odpustit. Znalost angličtiny aspoň na úrovni B1.
- Zájem o administrativní práci - počítej s tím, že na této pozici je potřeba mít všechno pečlivě zdokumentované, na nic se nesmí zapomenout a samozřejmě většina z toho je v elektronické podobě, takže musíš slušně ovládat PC a MS Office nebo Google Workspace.
- Řešení operativy - musíš počítat s tím, že až se v tom naučíš chodit, bude se převážně jednat o opakující se rutinní činnost, což by tě nemělo časem demotivovat a odradit.
- Praxe v podobném oboru nebo s podobnou činností bude tvoji výhodou oproti ostatním uchazečům, ale není to podmínkou, nikdo učený z nebe nespadl.

Co nabízíme:
- Práce na zkrácený úvazek nebo na živnostenský list.
- Pracovní doba 4 hodiny denně, na rozvrhu se domluvíme podle tvých časových možností.
- Výjimečně můžeš pracovat i z domova na home office, ale převážně musíš být k zastižení osobně ve škole.
- Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na domluveném úvazku - vždy dostaneš fixní plat, na kterém se domluvíme a v závislosti na tvém výkonu získáš navíc i variabilní část platu.
- Dostaneš možnost zdarma si vylepšit angličtinu nebo se naučit další cizí jazyk na našich jazykových kurzech.
- Pracovní smlouvu jsme připraveni uzavřít rovnou na dobu neurčitou, plánujeme totiž dlouhodobou spolupráci.
- Zaškolení je samozřejmostí.
- Nástup už od ledna 2023.

V případě zájmu nám prosím pošlete svůj životopis a průvodní dopis proč u nás chcete pracovat a proč si máme vybrat právě Vás.

Název společnosti: SOLOLANG s.r.o.
IČO: 07647883
Adresa společnosti: -
Region: Hlavní město Praha
Obor: Administrativní pracovník
Mzda: 14 000,00 - 18 000,00 Kč / měsíc